Pierwsza Wioska
-brak-
Druga Wioska
Best Kapitan (Poziom 41)
Informacje: Jeden z najłatwiejszych Bossów. Wielu graczy zabija tego bossa, ponieważ dropi z niego kartka z pamiętnika Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 500 - 3k HP. Obstawa: Pomagają mu 2 Dzikie Łuczniki i 2 Dzikie Generały. Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa. Skuteczny bonus: Brak Drop: Kamień Duchowy, Złoty Klucz, Shuriken +, Strona Pamiętnika (misja), yang.
Małpi Loch (Łatwy, Normalny, Trudny)
Skalista Małpa (Poziom 30, Łatwy Loch Małp)
Informacje: Ten Boss występuje na samym końcu Łatwego Małpiego Lochu. Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 500 - 1k HP. Obstawa: Cała komnata Słabych Małpich Generałów i Wojowników. Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa. Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom. Drop: Kamień Duchowy, Zioło z Łatwych Małp, Yang
Chodząca Małpa (Poziom 43, Normalny Małpi Loch)
Informacje: Ten Boss występuje na samym końcu Normalnego Małpiego Lochu. Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 1k - 3k HP. Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa. Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom. Drop: Medal Konny, Zioło z Normalnych Małp, Kamień Duchowy, Yang
Małpi Lord (Poziom 55, Trudny Loch Małp)
Informacje: Ten Boss występuje na samym końcu Trudnego Małpiego Lochu. Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 2k - 5k HP. Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa. Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom. Drop: Medal Konny, Zioło z Trudnych Małp, Kamień Duchowy, Yang, Zbroje na 54lvl
Dolina Orków
Wódz orków (Poziom 50)
Informacje: Respi się on niedaleko Wieży Hwang, która znajduje się w środku Doliny Sengruong. Atak: Atakuje maczugą, która potrafi odrzucać. Jego obrażenia to 1k-3k. Obstawa: Towarzyszą mu 2 Czarne Orki w tym 1 zwiadowca oraz Zwykły Zwiadowca Taktyka: By zabić tego bossa nie potrzebujemy Marmuru Polimorfi. Jedynie co nam potrzeba to szamana smoka z Pomocą Smoka M1+ i troszkę obrony. Skuteczny bonus: Silny przeciwko orkom Drop: Kamień duchowy, Szkatułka Wodza Orków, Kamień Fundacyjny Drop ze szkatułki: Yang, Doświadczenie, Bronie na 65lvl, Zbroje na lvle 48 - 61, Kryształowa biżuteria, Opaski Zapomnienia, Księga Lidera, Rękawica Złodzieja, Pierścień Doświadczenia (od 30 min do 1h).
Wieża Hwang
Ezoteryczny Przywoływacz (poziom 54) i Reinkarnacja Ezoterycznego Przywoływacza (Poziom 62)
Informacje: Jedyny boss, po którym pojawia się wzmocniona wersja tego samego bossa. Nie opłaca się ich zabijać , ponieważ nic wartościowego z nich nie dropi. Występuje on w ostatniej platformie świątyni. Atak: Atakuje wręcz i błyskawicami. Jego obrażenia to 1k do ~3k. Obrażenia Reinkarnacji to 2k do 6k. Obstawa: Deski Taktyka: Na tego bossa, najlepiej mieć bron na 30lvl, powyżej +6 i dobre średnie obrażenia. Dodatkowo rzeczy z bonusami do życia i otrucia. Również jak do każdego bossa przyda nam się szaman smok z dobrymi skilami bufującymi. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Polimorfi i atakujemy bossa. Skuteczny bonus: Silny przeciwko ezoterykom Drop: Yang, Nieznany Talizman +, Dykta, Biżuteria
Zjawa Żółtego Tygrysa (Poziom 75)
Informacje: Atak: Zadaje obrażenia około 5 - 8k Obstawa: Drzewne Żabie Przyw. i Generały Ropuch. Taktyka: Również w tym przypadku dobrze by było mieć broń na 30lvl z dobrymi średnimi, coś na otrucie do bonusy do życia. Tutaj również przyda się pomoc szamana smoka. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Polimorfi i atakujemy bossa. Skuteczny bonus: Brak Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Zjawy Żółtego Tygrysa, Kamień Fundacyjny, Notatka Przywódcy (Biolog Misja na 90lvl.) Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Pigułka Krwi, Zwój Błogosławieństwa, Łzy Bogini, bronie oraz zbroje na 61lvl, Biżuteria.
Loch Pająków
Królowa Pająków (Poziom 60)
Informacje: Atak: Zwykły i trucizną. Zabiera ok. 1k-3k. Obstawa: 1-2 Szpon. Truj. Pająk i 1-2 Truj. Pająk Żołnierz. Najczęściej zabijany boss tuż po Wodzu Orków. Występuje on w Czerwonej Komnacie. Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Polimorfi i atakujemy go. Skuteczny bonus: Brak Drop: Yang, Szkatułka Królowej Pająków, Kamień Duchowy, Notatka Przywódcy (Biolog Misja na 90lvl.) Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Łzy Bogini, Zwój Błogosławieństwa, Płaszcz Uciekiniera, Pigułki Krwi, Zbroje na 48 - 61lvl, Bronie na 65lvl, Biżuteria z niebiańskich łez.
Pustynia
Olbrzymi Pustynny Żółw (Poziom 67)
Informacje: Żółw respi się w oazie. Ale i tak należy szukać żółwia na całej pustyni, ponieważ gracze odlurowywują go. Atak: Tąpnięciem zabiera od 5k aż do 8k. Obstawa: Pustynny Zawadiaka, Wężowy Łucznik i Miecznik, Skorpion Łucznik i Młody Człowiek Skorpion Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Polimorfi i atakujemy go. Najważniejsze bez silnego na G (wtedy nas nie odrzuca) żółw jest nie do ubicia, zbyt szybko się regeneruje. Skuteczny bonus: Brak Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Olbrzymiego Pustynnego Żółwia, Notatka Przywódcy (Biolog Misja na 90lvl.), Kamień Liderów (Biolog Misja na 90lvl.) Drop ze szkatułki: Zwoje Błogosławieństwa, Księgi Umiejętności, Yang, Bronie na 65lvl, Opaski Zapomnienia, Pigułki Krwi, Płaszcz Uciekiniera, Instrukcje, Doświadczenie od 250.00 do 500.000, Biżuteria.
Góra So - Han
Dziewięć Ogonów (Poziom 72)
Informacje: Atak: Zabiera od 5 do nawet 10k. Obstawa: 3 Lodowe Golemy,Yeti i Zaczarowany Lód. Przywołuje potwory w trakcie atakowania go. Występuje w okolicach NPC zwanego teleporterem. Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Zmieniamy się w potwora, a szaman smok nas bufuje. Skuteczny bonus: Brak Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Dziewięciu Ogonów, Notatka Przywódcy (Biolog Misja na 90lvl.), Kamień Liderów (Biolog Misja na 90lvl.) Drop ze szkatułki: Rękawica Złodzieja, Zwoje Błogosławieństwa, Zbroje na 61lvl, Bronie na 65lvl, Biżuteria.
Piekło
Ognisty Król (Poziom 73)
Informacje: Występuje w okolicach teleportera. Atak: Zabiera od 5k do 8,5k Obstawa: brak Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Generalnie tego bossa zabija się bez Marmuru Polimorfi. Tylko co to potrzebujemy szamana smoka, który będzie nas buffować. Skuteczny bonus: Silny przeciwko diabłom Drop: Szkatułka Ognistego Króla, Kamień Duchowy Drop ze szkatułki: Bronie na 65lvl, Zbroje na 61lvl, Rękawica Złodzieja, Zwój Błogosławieństwa, Pierścień Doświadczenia
Wieża Demonów
Król Demonów (Poziom 73)
Informacje: Ten boss występuje na 2 piętrze wieży demonów. Atak: Zadaje obrażenia od 3k do 6k. Obstawa: Brak Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów. Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym Drop: Kamień Duchowy, Księga Umiejętności, Mikstury, Yang, Bronie na 60lvl, Biżuteria.
Elit. Król Demonów (Poziom 75)
Informacje: Ten boss występuje na 5 piętrze wieży demonów. Należy zabić go jako ostatniego inaczej może nie pokazać się kowal. Atak: Zadaje obrażenia od 3k do 6k. Obstawa: Brak Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów. Jeśli jednak samemu chciało by się go zabić to potrzeba przedmiotów z bonusem do życia i otrucia. Również przydał by się szaman smok. Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Króla Demonów Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Peleryna Męstwa, Płaszcz Uciekiniera, Zwój Błogosławieństwa, Pigułka Krwi, Zbroje na 61lvl i Bronie na 65lvl, Biżuteria.
Umarły Rozpruwacz (Poziom 78.)
Informacje: Ten Boss występuje na 8 piętrze. Jest ostatnim bossem w Wieży Demonów. Atak: Zwykłym uderzeniem zabiera od 1k do 8k. A skillem może zabrać aż 10k. Obstawa: Brak Taktyka:Wszystkie osoby atakujące go muszą mieć minimum 75 poziom. Ninja atakuje bossa z łuku, sura BM atakuje ze skilli zasięgowych, wojownik zamienia się w potworka Marmurem Polimorfi i też atakuje Bossa, a szaman buffuje wszystkie klasy postaci. Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym Drop: Szkatułka Umarłego Rozpruwacza, Kamień Duchowy, Notatka Przywódcy (Biolog Misja na 90lvl.), Kamień Liderów (Biolog Misja na 90lvl.) Drop ze szkatułki: Zbroje na 61 i 66lvl. Bronie na 65, 70 i 75lvl.
Czerwony Las
Olbrzymi Duch Drzewa (Poziom 84)
Informacje: Jest to jedyny boss, który respi się z metinów Ta-Young, Jeon-Un Atak: ??? Obstawa: Boss wychodzi z Kamienia Metin. Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie. Szaman smok nas buffuje, a my go atakujemy. Na tego bossa nie potrzebujemy zmieniać się w potwora. Skuteczny bonus: Brak Drop: Yang
Grota Wygnańców
Silna Lodowa Wiedźma (Poziom 89)
Informacje: Jedyny boss w grocie. Respi się różnie, co 3, 8 lub 12 godzin. Atak: 2k do 18k Obstawa: 3 Podziemne Lodowe Golemy Taktyka: Potrzebujemy dużą ilość życia, bonusy na zatrucie, Marmur Polimorfi i atakujemy. Gdy boss ma poniżej 25% życia, wtedy zwiększa się jej odporność na magie, miecze jednoręczne, dwuręczne, strzały. Skuteczny bonus: Brak Drop: Yang, Krwisty Kamień, Tarcze na 61 poziom +6, Zbroje na 61 poziom +6, Stalki +4, Biżuteria do +7, Bronie i Zbroje na 1lvl do +9, Buty Ognistego Ptaka, Ekstazyjne do +7, Kamień Duchowy, Kamień Duszy +4, Broszura Szermierki, Bronie na 5lvl do +9. Źródło
|